04-8413171
גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות

רשתות ברזל וגדרות ברזל

מגוון רשתות ברזל דקורטיביות, סבכות, גדרות איסכורית וגדרות מברזל

גדר רשת מברזל – הפתרון המושלם לגינה, לחצר ובכלל

איזו גדר רשת היא המתאימה ביותר לבית שלכם או של לקוחותיכם? גדר רשת מברזל עונה על כל הצרכים ומספקת הגנה, פרטיות ובטיחות.
גדר רשת היא חובה לכל בית, גינה או חצר, ומתאימה גם לאזורים תעשייתיים, אתרי בנייה, ועוד. מדובר על גדר ברזל מוכנה המגיעה בגלילי רשת ברזל גדולים המותקנים על גבי עמודים. מה הופך רשתות גדר אלו לפופולריות כל כך? הנה כמה מן הסיבות:

גדר מתכת מספקת הגנה ובטחון

בעלי בתים משקיעים כסף רב בבתיהם, בעיצוב ובריהוט, והם רוצים לדעת שבני ביתם ורכושם בטוחים עד כמה שניתן. גדר ברזל המקיפה את הבית, הגינה או חצר הבית היא חלק ממעטפת ההגנה על הרכוש והדיירים. היא אמנם אינה מספיקה כשלעצמה, ויש צורך בהתקנת אמצעי הגנה נוספים כגון אזעקה, מנעולים ובמקרים מסויימים אף בשכירת חברת שמירה, אך היא בהחלט מרתיעה, מונעת כניסת זרים לשטח הפרטי ומספקת לדיירי הבית תחושת בטחון.

גדר רשת ברזל אינה קלה לפריצה, עמודי הברזל שלה חזקים וקשים לחיתוך או עיקום, ולכן כדי לחדור אל השטח שהיא מקיפה יש צורך בכלים מתאימים ובמוטיבציה גבוהה. משום כך היא מונעת את רוב מקרי החדירה לרשות הפרט. במידת הצורך, ניתן להתקין בחלקה העליון של הרשת גם גדר תיל המספקת עוד שכבת אבטחה, או לבחור בגדר עם שיפוע כלפי פנים או כלפי חוץ בחלקה העליון. השיפוע מקשה על טיפוס מעל הגדר ומוסיף למידת הקשיחות שלה.

מעבר לנושא הבטחון, גדר רשת תורמת מאד גם לתחושת הפרטיות של בעלי הבית. במקרים רבים מצפים אותה בכיסוי ניילון או פלסטיק ושותלים לאורכה שיחים, עצים או צמחים מטפסים ("גדר חיה מלאכותית") המסתירים את הרווחים בגדר ומונעים הצצה דרכה אל הנעשה בחצר ובבית. כך מסייעת הגדר ליצירת אזור אינטימי ומוגן מעיני זרים שבו יכולים בני הבית לחוש בנוח מבלי לחשוש מפגיעה בפרטיותם.

גדר רשת ברזל זולה וקלה להתקנה

גדרות רשת מגיעות בגלילים גדולים של רשתות ברזל מולחמות המוכנים לפריסה. התקנתן קלה מאד יחסית, ומתבצעת כך – תוקעים עמודים במרחקים שווים זה מזה לאורך כל גבול השטח שמעוניינים לגדר. מדי מספר עמודים מבצעים עיגון וחיזוק נוסף של העמוד לקרקע כדי להגביר את יציבות הגדר. על גבי העמודים מותחים חוטי מתכת מצופים פוליאסטר במרחקים זהים בגובה העמודים. פורסים את הרשת, מצמידים אותה לעמודים ולחוטי התמיכה וקושרים אותה אליהם קרוב ככל האפשר באמצעות חוט מיוחד העשוי אף הוא ממתכת מגולוונת עמידה. האזור העליון והתחתון של הגדר מחוזקים באופן מיוחד ומוקשחים. האזור העליון של הגדר מעוצב בדרך כלל באופן המגן מפני פציעות.

התקנה נכונה ואחראית של רשתות גדר תמנע כל סכנה של קריסה והתמוטטות ותבטיח גדר לגינה, לבית או לחצר שתעמוד יציבה לאורך עשרות שנים. בשל הקלות ומהירות ההתקנה היחסיות של גדר הרשת, עלות ההתקנה נמוכה ומתאימה לכל כיס.

גדר רשת מתכת מגולוונת עמידה וחזקה

בעבר הרחוק, גדרות בתים וחצרות נטו להחליד ולהתפורר תוך זמן קצר יחסית, אך גדר רשת מתכת של היום היא סיפור אחר לגמרי. הגדר עשויה מברזל מגולוון באיכות מתקדמת, מה שמאפשר לה עמידות מקסימלית לכל סוגי האקלים – לרטיבות ומים, קור וחום קיצוניים, לחות ויובש. היא אינה מחלידה ואינה מתפוררת. זוכרים איך כילדים היינו נחתכים ונפצעים מגדרות ברזל ונאלצים לקבל זריקות חיסון נגד טטנוס? לא עוד – היום זה כבר לא יכול לקרות, משום שהגדרות בטוחות מאד. כאמור, גם העמודים שעליהם מותקנת הגדר עשויים מברזל מגולוון, וחוטי המתיחה שאליהם היא נקשרת מצופים פלסטיק, ולכן עמידים אף הם למים ולפגעי מזג האוויר.

גדר רשת לגינה במגוון צבעים ועיצובים

יתרון נוסף של גדר מתכת לגינה היא בגמישות העיצובית שלה. ראשית, ניתן לבחור בין גדר ברזל לבין גדר אלומיניום, שהיא קלה יותר אך עמידה לא פחות. שנית, רשתות הגדר בנוסף עמודים לגדר והעמודים התומכים מגיעים בצבעים שונים, כך שניתן להתאימם לעיצוב והמראה הכלליים של הבית והחצר או לצרכים שונים.

גם לעמודים התומכים פרופילי ברזל שונים מהם ניתן לבחור, כאשר בדרך כלל נוהגים לבחור בעמודים מעוגלים בצורת צינורות, או בעמודי זווית. גובה הגדר נע בדרך כלל בין מטר ל-2.5 מטרים. רשתות הגדר מגיעות בסידורי מפתחים שונים, ויכולות להיות בעלות מפתחים של ריבועים אלכסוניים או ישרים או של מלבנים מאורכים אנכית. לבתים פרטיים נהוג לבחור ברשתות ריבועים, בעוד שבשטחים תעשייתיים, עסקיים, מוסדיים או חקלאיים בדרך כלל בוחרים ברשתות מלבנים.

גדר רשת לכל צורך ויישום

היום לא ניתן כמעט ללכת ברחוב ישראלי מבלי להיתקל במגוון גדרות רשת. בשל הוורסטיליות, המחיר הנוח, העמידות ושאר היתרונות שהזכרנו, גדרות אלו מתאימות כמעט לכל מצב שבו רוצים לחצוץ בין הרחוב לשטח פרטי, בין אם מדובר על וילה, בית ספר או גני ילדים, גינות ציבוריות, מגרשי חנייה או מתנ"סים. באזורי תעשייה ועסקים ניתן לראות גדרות מסוג זה מסביב למפעלים, בנייני משרדים, מרפאות ובתי-חולים, וכמובן – גם בשטחים חקלאיים. התפוצה הרחבה של גדרות הרשת מוכיחה את נחיצותן ויעילותן, וגם את שביעות הרצון מהן.

כדי לוודא שגם אתם תהנו מגדר רשת טובה ומועילה בשטח שלכם, בחרו בגדר מתוצרת איכותית של חברה מנוסה, שיש באפשרותה להציע לכם מגוון אפשרויות והתקנה בטוחה העומדת בכל התקנים. צרו עמנו קשר למידע נוסף בנושא ולהצעת מחיר.

המשך הקריאה...