04-8413171
גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות

פרופיל בלגי מברזל

הפופולריות של הפרופיל הבלגי תפסה תאוצה והינה נפוצה מאוד כיום בבנייה פרטית וגם בבנייה קבלנית רוויה, מסחרית וציבורית. הצורך בקבלת מענה לזמן ארוך, תחזוקה קלה, איכות וחוזק ללא התפשרות על המראה העיצובי נתנו לפרופיל הבלגי במה מכובדת בקרב מעצבים וקבלנים רבים.

פרופיל בלגי בחירה נכונה דלתות וחלונות

פרופיל חזק אך עדין ואלגנטי במראהו לעומת פרופילים אחרים. דלתות וחלונות העשויים מפרופיל זה מיוצרים ומעוצבים בגדלים שונים ובצורות מגוונות, הם משתלבים בחלל הבית תוך שילוב פנים וחוץ בצורה הרמונית. הפיגום במשטחי זכוכית עם מרקמים וגוונים שונים מעניק לכל בית את הטאצ' הייחודי לבעליו ומייצרים אווירה מיוחדת לצד מראה אלגנטי ויוקרתי.

אם אתם מחפשים פתרון אידיאלי לשנים רבות, פרופיל בלגי הוא ללא ספק בחירה נבונה.

הלקוחות ומעטפת השירות שלנו:

ב.י.ע.ד משווקת פרופיל בלגי מברזל מסופק על ידינו בתוספת גומי לאטימה, ובין לקוחותיה קיימות חברות פרטיות וציבוריות גדולות וידועות, משרדי ממשלה, עיריות ומועצות מקומיות, לקוחות פרטיים, קבלני בניין, אדריכלים, מעצבים וגם מחסני ברזל גדולים המשווקים לקהל הרחב. בנוסף, ב.י.ע.ד הינה אחת מהחברות המובילות בארץ במסחר בברזל, שיווק מוצרי ברזל מקצועיים, מוצרים משלימים ודקורטיביים ואביזרים נלווים לענפי המתכת, התעשייה, החקלאות ולמגזר הפרטי ועוסקת גם בייצור, שיווק פח אלומיניום, חיתוך, כיפוף וניקוב פחים לפי דרישות הלקוח.

ב.י.ע.ד עוסקת במסחר ולא במוצר מוגמר של פרופיל בלגי מברזל.
בכל הקשור להרכבה נוכל להמליץ לכם על קבלנים מהשורה הראשונה בהתאם לאזור הרצוי.

קראו עוד על: מדוע הפך פרופיל בלגי מברזל לפופולריממה צריך להזהר | איך לבחור מתקין מקצועי | נקודות קריטיות לתשומת לב לפני שמתחילים | עלויות

חשוב לדעת:

דבר ראשון תופתעו לגלות שמקורו של הפרופיל הבלגי הוא לא מבלגיה והוא מיוצר בשוויץ. בשאלה "מה עדיף? חלונות מעץ או מברזל?" – הברזל ניצח. התחזוקה הקלה, אפשרויות העיצוב הרבות ואריכות הימים הנחו את הצרכנים השונים והובילו אותם להעדיף פרופיל בלגי מברזל.

הבחירה של הקבלנים ומעצבי פנים

המסגרת העדינה והדקה. בשל חוזקו של הברזל ניתן להשתמש בפרופילים דקים במיוחד למראה עדין.
החוזק של הברזל. הברזל הוא חומר חזק ביותר, אם לא החזק מכולם. יתרון זה מאפשר שימוש בפרופיל דק ועדין גם במקומות בהם מדובר בחלונות גדולים עם זכוכיות מכל הסוגים. החל מזכוכית רגילה, מחוסמת, כפולה או כל זכוכית כבדה אחרת, ועד חלונות עם תריסים מובנים היושבים במשקלם על הפרופיל עצמו.

אטימות ועמידות גבוהים. גם מבחינה כלכלית פרופיל בלגי מברזל משתלם מאוד ומוכיח את עצמו לאורך שנים רבות. מדובר ברכישה לכל החיים ובהשקעה הכי משתלמת.
החופש בעיצוב. מניפת אפשרויות עיצוביות רבות ולפי טעם אישי. למרות חוזקו של הברזל הוא ניתן לכיפוף ועיצוב, וניתן לחלוקה וצביעה. כמו כן ניתן עם השנים להחליף את צבעו של הפרופיל ולחדש את מראה הבית בהתאם לרצון צרכני הקצה וללא צורך באיש מקצוע.

פרופיל בלגי ברזל מחיר

המחירים הנוחים. אם בעבר נטו קבלנים ומעצבי פנים לבחור פרופיל בלגי מאלומיניום בגלל מחירו הזול, כיום המחיר ירד משמעותית והפך לנוח, מה שגרם לרבים מאנשי המקצוע להמיר את האלומיניום בברזל בכל הקשור לחלונות ודלתות. כל אלה הופכים את הבחירה בפרופיל בלגי מברזל לטבעית.

למה לרכוש פרופיל בלגי מברזל מב.י.ע.ד?

בלגי ברזלייצור פרופיל בלגי דורש מקצועיות רבה, ניסיון ומוניטין. אנו גורם אובייקטיבי הדואג לספק ללקוחותיו את הטוב ביותר מתוך ידע ומקצועיות שנרכשו בשנים רבות של מסחר ושיווק בתחום. דברנו על יתרונותיו הרבים של הברזל, אבל חשוב לציין שברכישה של פרופילים בלגיים מגורם שהוא לא 100% מקצועי מהר מאוד יצופו גם החסרונות.

מעבר לבדיקות של גמישות, חוזק, אטימות ועמידות, אנו בודקים את רגישות הפרופיל למים וחמצן כדי להיות בטוחים ללא ספק שהפרופילים המשווקים תחת ידינו לא יפתחו עם הזמן סדקים בצבע וחלודה, ולא תיווצר בהם התעקמות כתוצאה משינויי טמפרטורה וקושי בתפעול פתיחה וסגירה של החלונות. בב.י.ע.ד אנו מקפידים על פרופיל בלגי ברמה גבוהה ומקסימלית, שיוצר בטכנולוגיות מובילות בכל שלבי הייצור ובעזרת הון אנושי מקצועי האמון על מניעת תופעות אלו.

המומחיות של ב.י.ע.ד היא בשיווק פרופיל בלגי מברזל ללא פשרות. זו מהות העבודה שלנו ולאליה אנחנו מרכזים את כל הכישורים המקצועיים, והטכנולוגיים של החברה. לקבלת חלונות בלגיים מושלמים עבור הפרוייקט שלכם אתם צריכים לשים לב לשני היבטים חשובים:

  1. פרופיל בלגי מברזל ברמה הגבוהה ביותר.
  2. מתקין שזוהי המומחיות שלו.

יתרון הוותק, הניסיון גודל והמחירים הנוחים של ב.י.ע.ד, הפכו אותנו לברי סמכא מומחים בתחום, עובדה המזרימה אלינו קבלנים ומנהלי פרויקטים ציבוריים גדולים ובינוניים אשר בחנו לאורך זמן את איכות הפרופילים ואת מחירם ומצאו שזוהי הדרך הנוחה והשקטה ביותר עבורם. עבור הרכבה והתקנה אנו נשמח להמליץ לכם על מתקיני חלונות בלגיים מומחים לשביעות רצונכם.

ממה צריך להיזהר בעת הרכבה והתקנת חלונות בלגיים מברזל

ב.י.ע.ד משווקת פרופיל בלגי מברזל לקבלני בניין, חברות פרטיות וציבוריות, משרדי ממשלה, עיריות, אדריכלים, קבלני בניין וגם לצרכן הפרטי המעוניין להוזיל עלויות - ובצדק. הרבה פעמים בלקיחת קבלן האחראי על כל התהליך עד למוצר מוגמר אנו נספוג עליות תיווך רבות וללא צורך. כמו בכל תחום, גם בתחום הרכבה ותקנת חלונות ישנם "אנשי מקצוע" לא מקצועיים, וככל שתכירו יותר את התחום תדעו להבחין באיכות עבודתם ותוכלו לדרוש את הביצוע הטוב ביותר.

אם לא תחקרו ותלמדו בנושא יצא שכרכם בהפסדם. גם אם חסכתם בעלויות החומר, עבודת הרכבה והתקנה לא מקצועית עלולה לעלות לכם ביוקר. ישנם קבלנים ואנשי מקצוע הנוהגים להשתמש בזיופים זולים וחומרים לא איכותיים המקצרים את אורך חייו של הפרופיל ופוגעים בחוויית השימוש בו.  וודאו את מקור ייצור הפרופיל ועמידותו בתקן. שימו לב. קיימים חיקויים רבים בשוק - כך תמנעו מחיקויים

התקנה זולה תעלה לכם ביוקר...

התקנה לא מקצועית פוגעת ברמת אטימות החלון. איטום לא מקצועי עלול לגרום לחדירת מי גשמים, פתיחה וסגירה לא טובים, חדירת רוח ועוד.
שימוש בחומרים זולים תגרום לבעיות חלודה וצביעה לא איכותית. כדאי לדאוג למתקין/קבלן מקצועי בעל המלצות והוכחות מהשטח (בחנו את שביעות רצון לקוחותיו). בצעו סקר שוק והכירו את טווח המחירים, ובאם תרצו נוכל להמליץ לכם על מתקינים באזורכם איתם אנחנו עובדים בשת"פ מלא.

שביעות הרצון שלכם מגימור מושלם חשובה גם לנו וע"כ אנו עובדים רק עם מתקינים ברי סמכא ועם מקצועיות ברמה גבוהה ומוכחת. בכל מקרה, מתקין זול צריך להדליק לכם נורת אזהרה. כשבחרתם פרופיל בלגי מברזל הלכתם על הטוב ביותר, אל תתפשרו בהתקנה.

פרופיל בלגי - נקודות קריטיות לתשומת לבכם

  • על המידות להיות מדויקות מאוד. אם אתם מבצעים תהליך עבודה עם שלבים יש לוודא את היכולת של החברה מולה אתם עובדים לספק עבורכם פרופילים במידות מדויקות ושוות לאורך כל התהליך.
  • חלון בלגי מברזל חייב להיות באטימות מלאה ואיכות ברזל גבוהה - ברזל לא איכותי עלול לשנות את צורתו עקב כובדה של הזכוכית. זה נכון במיוחד לגבי חלונות גדולים אך גם בחלונות בגודל סטנדרטי. שינוי בפרופיל יפגע גם ברמת האטימות, אם ישנה חלוקה עיצובית בחלון אתם עלולים להיות חשופים לחדירת אוויר וגשמים.
  • הבטיחו הגנה מלאה מפני חלודה. ברזל גולמי מפתח חלודה בעת מגע עם אוויר. הקפידו על רכישת פרופיל ברזל מגולוון. ישנן כמה שיטות גלוון: התזת אבץ וגלוון קר. לאחר מכן יעבור הפרופיל צביעה בצבע יסוד ומעליו הצבע אותו תבחרו לחלונות שלכם. על סוגי הגלוון וההבדלים ביניהם תוכלו לקרוא כאן .

ממה מורכב מחיר חלונות בלגיים מברזל

  • עלות הפרופיל - תלויה בגודל החלון ורמת החלוקה הפנימית שלו (עיצובית).
  • סוג הזכוכית - ישנם סוגים רבים עם רמות בידוד שונות ורמת אטימות לאור שונה.
  • צביעה וגלוון.
  • הובלה.
  • התקנה.

לכל מיפתח עם נוף יש סקסאפיל – והוא מתחיל בפרופיל...

בתחילת הדרך? מתלבטים? צרו איתנו קשר או התקשרו למספר 04-8413171 ונשמח לענות ולכוון אתכם לחלון מושלם.

עוד באותו נושא: